done sem 4 =)

Alhamdulillah, lastly beh gk sem 4 aku..erm, xtw la cmne result aku nt..insyaAllah hope suma nya ok..tlg doa kt aku k..syg ampa suma..so start rnie proses tuk gain weight..hahaha..erm, act, byk projek aku nk wt time cuti nie..tp xtw la jadi ke x.=.= harap2 jadi r..wish me luck k..

k, bnd 1st yg aku nk wt time cuti nie..tetttttttt..wt kek batik..hahaha.ri2 aku bru minx resepi kt kwan aku, yana..hope mnjadi laa kek 2..kalu x jadi siap ang yana..hehe..so, kalu nk wt kek batik, mst r kena da brg2 dya kn..so, ptg nie aku nk g shopping ngn family aku..hehe..smata2 nk wt projek aku..i love my family very3 much..hehe..insyaAllah, kalu kek x sedap aku post gmbar dya..gmbr je la yg bley post..stg kalu nk pos kt sorg2 tkot pkcik posmen 2 x larat nk anta plak..hhehe..

k, bnd 2nd aku nk wt plak..tetttttt..aku nk amek lesen moto..kalu ampa suma nk tw, sem depan aku ngn kwan2 yg len kena dok lua, xbley dok kolej da..coz org pjbat ckap sem depan intake ramai..so, part 5 ngn part 6 kena dok lua..waaaa..sian kt km suma..huhu..myb da hikmah..so, 2 la psai yg aku nk amek lesen moto.. kalu ampa suma nk tw, aku xdk lesen moto g..huhu..tp, xtw la parents aku bg ke x..huhu..parents aku ckap  bwak moto nie bahaya coz bdan kta nie jd dinding, kalu bwk keta slamat sket..tp bg aku at least kalu bwk moto kcik sket,..gpon snang nk mnyelit..haha..kalu tetba bgn lmbat, kta bley r mrempit nek moto g kls..haha..doa2kan la bg parents aku bg amek k..

k, bnda 3rd yg aku nk wt plak..tettttt..aku nk khatam novel2 aku kalu bley..byk gla novel aku yg x khatam lg..da la bli novel guna baucer da bnyak..n tmbh g ngn bli snri nya..rasa2 da la gk lam 15 novel..haha..xtw la smpat ke x nk khatam wk2 cuti nie..hrap2 sempat la..

erm..yg 2 je kot bnda yg aku WAJIB wt wk2 cuti nie..nt kalu tetba da lg bnda yg nk kna wt, aku tmbah len nt..hehe..k la nk out da nie..take care..Assalamualaikum..=)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...