sem baru =)

Assalamualaikum..erm, rinie cukup seminggu aku start sem baru..aku da senior skang, takdak sapa bley buli aku pas nie, skang time aku plak buli junior.hahaha..erm, aku rasa cam sat ja cuti ri2..huhu.tak pe la brkorban demi study.=DD

ha, taw tak.Alhamdulillah sem nie aku dapat kolej.erm, tp kena wat rayuan dulu ar baru dapat.kalu tak wat rayuan, mustahil la nak dapat kan.tp, yang tak bestnya.aku dapat aras 4.waaa !_! tinggi gila..huhu.takpe, think positive, maybe pas nie bley kurus skit kot.hehe.kawan2 aku yang len pon dapat kolej gak..just da skit je yg tinggal luar.erm, aku dapat bilik yang 3 org nya.agak kecik skit r dari bilik yg dulu.papepon bsyukur je la pe yg dapat.bilik tu just 2 org je yang da.best la gak.aku ngan bdak akaun sorg.tak la rasa sempit ngat.yg roomate aku tu pon budak penang gak.=)

nak cita pa lg eh??haa.erm, kalu suma nak taw sem nie aku tak dak class hari jumaat..jangan jealous.haha.n aku rasa jadual aku sem nie cam tak pack sangat.tp, subjek aku still 6 gak...erm, nasib badan.hehe.tp, sem nie banyak project kot nak kena wat.tak dapat bayang nt nak dekat final camne..takdak da kot sleeping beauty cam kat umah.huhu.ha, nie list subjek aku sem nie...
  • CSC305 PROGRAMMING PARADIGMS
  • ITS332  INFORMATION SYSTEMS DEVELOPMENT 
  • ITT270  DIGITAL ELECTRONICS
  • ITT300  INTRODUCTION TO DATA COMMUNICATION AND NETWORKING 
  • ENT300  FUNDAMENTALS OF ENTREPRENEURSHIP
  • QMT337   OPERATIONAL RESEARCH
sem nie total credit hour aku 18.n lg 1 sem nie lecturer aku banyak lecturer laki. just 2 subjek ja lecturer prmpuan.tak kan lecturer pmpn da pupus kot.ish3.erm, tak kisah lecturer tu, yg penting nadia jgn lupa study k.pulun skit sem nie..insyaAllah nadia bley.=) doa2kan la bg result aku sem nie better dari sem lepas k.ya Allah, permudahkanlah pembelajaranku pada semester ini.aaminn =)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...